Late brunch in Tiffany

9 Responses to “Late brunch in Tiffany”

  1. Onkohan tuo Helsingin rautatieaseman graniittimiesten ameriikanserkku?

  2. What did you have?

  3. Lepis, voi muuten ollakin, se rikas ameriikanserkku. 😉

    Susu, we just took one picture, nothing more! 😉

  4. Moikka, katselin parin kuukauden ajan kuviasi. Muutamaan vanhaan kommentoin mutta yleisesti vielä, että kuvasi ovat todella oivaltavia ja hauskoja. Sinulla on selvä oma tyyli kuvata. Hauska nähdä kaupunkia sinun silmin. Palaan myöhemmin katsomaan lisää vanhoja kuvia. 🙂

  5. Kiitos Marita, tosi mukavaa saada palautetta. Mä olen oikeastaan aika aloittelija valokuvauksen saralla, joskus opiskeluaikoina tuli siinä sivussa hiukan opiskeltua valokuvausta, mutta se jäi vuosienvarrella lähes unholaan. Nyt innostuin oikein tosissani ja tietty digikameralla voi räpsiä ihan erilailla kuin silloin joskus ennen muinoin. 😉

  6. Jep, sama juttu. Olen innostunut kuvauksesta enemmän digiajan myötä vaikka otin kuvia paljon ennenkin. Mitään koulutuksia tai kursseja en ole käynyt.

    Millä kameralla muuten kuvaat?

  7. Mä ostin sellasen harjoittelukameran, siirtymävaiheeksi pokkarista järkkäriin, eli mulla on Canon PowerShot S5 IS. Oikeastaan ostettiin toi, kun myös Rob haluaa kuvata ja sillä ei ole juurikaan aiempaa kokemusta. Mutta nyt olen sen verran innostunut, että olen jo hiukan katsellut uusia kameroita sillä silmällä. 😉

  8. jep, niin sitä nälkä kasvaa. Mä jouduin oikeasti pitämään maltin kurissa kamerakaupassa kun mieli olisi tehnyt vieläkin parempaa järkkäriä mutta jätin sitten rahaa muihinkin kesäostoksiin kuten lasten vaatteisiin 😀 😀

  9. Toisaalta ei se tietty ole välineistä kiinni, jotkut ottaa todella upeita kuvia pokkarilla tai jopa kamerakännykällä. Mikä kamera sulla on?

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

