Perfect?

11 Responses to “Perfect?”

  1. Erittäin hyvä ellei täydellinen!
    Hieman kuin me siis 🙂

  2. Susu, juu aika lähelle täydellinen, muttei ihan, toisin kuin me siis. 😀

  3. Juu, ehkä joutuu vielä pikkasen rempata ennen kuin on täydellinen (siis tuo kuvassa oleva – ei me) 😀

  4. Elegia, kyllä sillä hiukan hiukset hapsottaa, toisin kuin meillä. 😉

  5. Joo, mä en voi ymmärtää, miten joku kehtaa liikkua tuollaisen kuontalon kanssa. Minulla on aina kutrit kurissa!

  6. Susu, niin minullakin, jonkinlaista kunnioitusta sitä pitää sentään olla toisia ihmisiä kohtaan. 😉

  7. Niin, kyllä Anu Saagim nyt kääntyisi haudassaan, jos olisi nimittäin kuollut 😉

  8. Saisihan siitä, jos värjäisi hiukset punaiseksi 😀 Perfect on ainakin pohjaväri… Lilaaaa 🙂

  9. Elekia, no onneksi ei ole sentään kuollut, se varmaan pelottais ihmisiä hautuumaalla! 😉

    Lepis, pohjaväri on just perfect, voisi olla aika hieno hiusvärikin. 😉

  10. Mulla on joskus ollut aivan oikeasti violetti tukka, tosin paljon syvemmän violetti kuin tämä 🙂

  11. Lepis, mulla on ollut kanssa violetti tukka, sellainen mustanvioletti, mutta myös sellainen aika vaalea violetti ja mulla on ollut valkoinen, musta, punainen, oranssi, turkoosi, ruskea…tällä hetkellä mulla on varmaan 30 vuoteen ekan kerran ihan oma väri, eli maantienvärinen. 😉

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

