Any idea who she is?

9 Responses to “Any idea who she is?”

  1. Ekaksi tuli mieleen Björk, mutta ei kai?

  2. No ei kyllä ole hajuakaan, mutta kuva on mahtava. Alapää (siis kuvan) näyttää siltä kuin olisi liekeissä. Tämä on kyllä upea. Ellu…? Jos, Lepis, viittaat minuun, niin en minä hymyile – koskaan!!! 😉

  3. Mä en yhtään tiedä kuka se on, mutta täytyy olla kuitenkin joku tosi tärkeä julkkis, mä oon jo sen verran hot kuvaaja! 😉

  4. Elekiassa ja Elisabeth Taylorissa on kyllä kieltämättä jotain samaa klassisuutta 😀

  5. Lepis, eli voisko tää olla sitten Tailorin Ellu vai meidän oma Ellu? Mutta totta on, kyllä niissä samanlaista karismaa ainakin on. 😉

  6. Ei, kyllä se on Lenita Airisto!

  7. Siis ennen permanenttia 😀

  8. Elekia, mä luulin että Lenita syntyi permisrullat päässä. 😀

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

