An Other Gargoyle

6 Responses to “An Other Gargoyle”

  1. Wow, olen ihan hulluna näihin piruihin! Mahtava!

  2. Tänä on selvästikin hieman kiltimpi.

  3. Ja aina vaan äijät rumenee ;D Tosi hauskoja. Mitenkähän pimeällä… Ja niinhän ne ovat vanhojen kivikirkkojen ja rakennusten seinät koristeltu aivan yhtä rumilla örkkipatsailla tuolla keski-euroopassa.

  4. Elegia, kiva että tykkäät, mä oon kanssa ihan hulluna tälläsiin piruihin. Meen kuvaan varmaan uudelleen.

    Susu, ehkä on kiltimpi, ainakin jotenkin hölmistyneempi.

    Lepis, juu, mä olen ihaillut niitä eurooppalaisia örkkejä, ja nyt ilokseni täältäkin löytyi.

  5. Näistä sinun pirukuvista saisi aika hyvää matskua kuvamuokkauksiin…

  6. Elekia, no joo, mä just eilen hoksasin sen. Mä kun en oo niin kovin paljoa kuvannut muutamiin vuosiin, niin en oikein tajunnut, että siihen voi käyttää omiakuvia. Heti syntyi kaksi uutta työtä, ja nyt mä näänkin nää ihan erilailla.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

