Southern Pacific Payphone, Downtown, LA

8 Responses to “Southern Pacific Payphone, Downtown, LA”

  1. Ooh, olisi pitänyt kuvailla noita puhelinkoppeja/yleisöpuhelimia! Niitä oli Jenkeissä aika paljon, Suomessa ei enää ollenkaan.

  2. Makee! Olen tulossa kuvaamaan itärannikon versioita piakkoin. 🙂 Suomalaisina vastavetoina lienevät ne hot pinkit yleisöpuhelimet, mutta taitavat olla väissä nykyään täällä ne.

  3. Näistä kuvista tykkään. Ei tarvita ihmeellisyyksiä kohteiksi. Suomen lippu pikantti yksityiskohta. 🙂

  4. Elekia, mulla on aika paljon näitä puhelin kuvia, niitä on täällä vielä niin paljon ja ne on kaikki hiukan erilaisia, niin monella puhelinyhtiöllä on omansa. Suomessa ei näitä kyllä enään juurikaan löydä.

    Mariar, odotan innolla, mä en ole Itärannikolla vielä itse käynyt! Mä en tiedä mitä on hot pinkit yleisöpuhelimet, mutta kuullostaa makeelta. 😉

    Lasse, no mun mielestä just arkipäiväiset pikku jutut on niitä kaikkein mielenkiintoisimpia, Suomen lippu oli tässä kyllä just se juttu! 😀

  5. Hei, tämähän sopii thursday challengen tulevaan haasteeseen, joka on yellow.

  6. Joo, mä mietin siihen tätä, mutta valitsin kuitenkin toisen, mulla on Bohemian blogilla huomenna paljon keltaista…mutta tää tietty unohtu siitä sarjasta. 😉

  7. Heei, huomasin suomenlipun vasta kun erikseen huomautettiin!

  8. Elekia, se tässä just oli se juttu, mulla on kyllä paljon hienompiakin puhelimia kuvattuna, mutta toi Suomen lippu oli niin ihana. 😉

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

